باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

در مقوله فرهنگ رفتار حکومت باید دلسوزانه و مثل رفتار باغبان باشد. باغبان به هنگام نهال می کارد، به هنگام آبیاری می کند، به هنگام هرس می کند، به هنگام سمپاشی می کند و به هنگام میوه چینی می کند.
باید فضای فرهنگی کشور را باغبانی کرد یعنی مسولانه و با دقت آن را دنبال کرد. مقام معظم رهبری

جلسه توجیهی مسئولین ایستگاه های صلواتی

رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس از برگزاری جلسه توجیهی مسئولین ایستگاه های صلواتی ده اول محرم خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جواد اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام محرم وشروع به کار ایستگاه های صلواتی جلسه توجیهی توسط شورای هیات مذهبی برگزارشد.

دراین جلسه  حیدری فر، عضو شورای هیات در خصوص روند صدور مجوز ایستگاه صلواتی مطالب و تذکراتی را عنوان کرد.

علیرضا زرقانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مشهد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان ایستگاه های صلواتی وشورای هیات مذهبی ضرورت برگزاری جلسه توجیهی  قبل از برگزاری ایستگاه های صلواتی را کار آمد خواند.

وی درخصوص برپایی ایستگاه های صلواتی رعایت چند نکته را لازم دانست و گفت: توجه ویژه به دریافت نذورات و توزیع آن رعایت موارد بهداشتی وجمع آوری زباله ها، اجتناب از ایجاد ترافیک و مزاحمت به هر شکل ممکن، خودداری از ایجاد صندوق های جمع آوری پول تکریم مراجعه کنندگان و عزادارن و در پایان تزئین ایستگاه های صلواتی از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • علیرضا زرقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی