باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

در مقوله فرهنگ رفتار حکومت باید دلسوزانه و مثل رفتار باغبان باشد. باغبان به هنگام نهال می کارد، به هنگام آبیاری می کند، به هنگام هرس می کند، به هنگام سمپاشی می کند و به هنگام میوه چینی می کند.
باید فضای فرهنگی کشور را باغبانی کرد یعنی مسولانه و با دقت آن را دنبال کرد. مقام معظم رهبری

اولین دوره انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی درمشهد مقدس

کارشناس امور فرهنگی وتبلیغی،اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس ازبرگزاری اولین دوره انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی مشهدمقدس خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، عیلرضا زرقانی در نشستی قبل از برگزاری انتخابات با اعضای کانون های فرهنگی تبلیغی فعال در سطح مشهد مقدس، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به جوان ها درسراسر کشور، گفت: ایشان همواره بر فعّالیّت های فرهنگی که توسط مردم وبه صورت خودجوش شروع می شوند تاکید دارند و می فرمایند، بحمدالله فعالیت های کانون های فرهنگی خودجوش امروزه و در جامعه ما، وسیع شده است.

حجت اسلام مرویان حسینی گفت: قطعا یکی از اهداف نظام اسلامی این است که فعالیت اصلی توسط خود مردم انجام شود، هرجا مردم حضور پیدا کردند کار با انگیزه بیشتری انجام گرفته است ما هم تجربه شورای هیات مذهبی را دراین زمینه داریم.

زرقانی افزود: مقام معظم رهبری همچنین درباره فعالیت های فرهنگی کانون ها و مراکز مردمی در بین مردم مشهد مقدس، می فرمایند،من می خواهم بگویم آن جوان هایی که در تهران، درشهرهای گوناگون، در استان های مختلف، در مشهد، در بسیاری از شهرهای دیگر کار فرهنگی می‌کنند، با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان، کارهای بسیار خوبی را انجام داده اند که از بعضی از آن ها ما بحمدالله اطّلاع پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این کانون ها نیازمند تشکیلاتی هدفمند، منسجم و مستحکم با هدف مشارکت،سازماندهی، و بسترسازی برای حضور فعال، گسترده و تأثیرگذار مردمی در حوزه پدیده های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی کشورهستند که تحت عنوان (مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی) در دو سطح استانی و عالی از طریق انتخابات به سامان خواهند رسید.

وی افزود:درهمین راستا طی دستورالعمل ارسالی از سازمان تبلیغات اسلامی مرکز،زمان برگزاری انتخابات به طور همزمان و در سراسرکشور، روز جمعه بیست و هفتم آذرماه۹۴ مطابق با ششم ربیع الاول ۱۴۳۷ هجری قمری در مشهد مقدس برگزار شد.

وی تصریح کرد: بعد از شمارش آرا هفت نفر بعنوان اعضای اصلی ودو نفربعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اعضای اصلی:۱- جواد شکری چشمه سبز۲-عبا س علی نژاد فرکی۳-علی رضا رضایی مقدم۴-سمیه عزیزی۵-میثم هادی نژاد۶-مهدی اشگذرنژاد۷-نساء ایزدی

اعضای علی البدل:۱-علی اکبر روحی گل خطمی۲-حسین الوندی 

سه شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۸ @
  • علیرضا زرقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی