باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

باغبانی فرهنگ

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد

در مقوله فرهنگ رفتار حکومت باید دلسوزانه و مثل رفتار باغبان باشد. باغبان به هنگام نهال می کارد، به هنگام آبیاری می کند، به هنگام هرس می کند، به هنگام سمپاشی می کند و به هنگام میوه چینی می کند.
باید فضای فرهنگی کشور را باغبانی کرد یعنی مسولانه و با دقت آن را دنبال کرد. مقام معظم رهبری

برگزاری انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی در مشهد مقدس

برگزاری انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی در مشهد مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس از برگزاری انتخابات مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی در مشهد مقدس خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی بخشی با اعلام این خبرگفت: کانون های فرهنگی تبلیغی مجموعه ای ولایت مدار و متشکل از عناصر مستعد و دارای پتانسیل باالقوه و باالفعل هستند که از ابتدای سال ۱۳۷۹با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شدند و بر اساس بند ۱۶ ماده ۶ اساسنامه آن، که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است، مسئولیت سازماندهی این  زنجیره  بزرگ  فرهنگی تبلیغی  بر عهده این سازمان نهاده شده است.

وی افزود: توسعه، پویایی و بالندگی این کانونها نیازمند تشکیلاتی هدفمند، منسجم ومستحکم با هدف مشارکت، ساماندهی، و بستر سازی جهت حضور فعال، گسترده و تاثیر گذار مردمی در حوزه پدیده های فر هنگی، اجتماعی و تبلیغی کشور است که تحت عنوان (( مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی )) از طریق انتخابات به سامان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات مجمع  کانون های فرهنگی تبلیغی مشهد مقدس در ۲۷ آذرماه با حضور مسئولین  کانون های فرهنگی تبلیغی مشهد در ساعت ۸/۳۰ برگزار می‌شود.

  • علیرضا زرقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی